قیمت جو بندر انزلی

قیمت روز جو سفید روس امیرآباد

جو سفید روس امیرآباد یکی از محصولات پر طرفدار به شمار می آید. این محصول در کنار جو سفید انزلی متقاضیان زیادی داشته که قیمت روز آن را همواره دنبال می کنند.

جو در کنار ذرت و سبوس از جمله محصولاتی است که در طول سال مصرف بالایی داشته به نوعی که اکثر مراکز پخش عمده به صورت مرتب در حال خرید و فروش این محصولات هستند.

علی رغم تمایل دامداری ها به مصرف جو های داخلی، شرایطی وجود دارد تا جو های وارداتی نیز فروش بالایی داشته باشند و بارگیری از بنادر روزانه در حجم بالا صورت گیرد.

جو سفید روس

کشور روسیه با توجه به شرایط جغرافیایی از جمله کشورهایی است که محصولات خود را به صورت گسترده به ایران وارد می کند. جو و ذرت در کنار کنجاله هایی نظیر آفتاب پنبه و کلزا مهمترین این محصولات هستند.

جو های وارد شده از روسیه به طور کلی به دو دسته زرد و سفید تقسیم می شوند. اگرچه همین دو دسته نیز گاهی اوقات به دسته های ممتاز یا درجه یک نیز تقسیم بندی می شوند که این دسته بندی زیاد واقعی به نظر نمی رسد.

جو سفید روس به دلیل شباهت با جو های داخلی همواره نزد مشتریان محبوب تر بوده و باطبع قیمت آن نیز بالاتر است. جو سفید از بنادر امیر آباد و انزلی قابل تهیه می باشد.

دسترسی به پایین ترین قیمت و همچنین بارگیری سریع از جمله ملاک ها و خواسته های مصرف کنندگان می باشد و بازرگانی کهن نیز در این راستا تلاش های زیادی نموده است.

قیمت روز این محصول را می توانید در کانال رسمی اعلام خوراک دام و طیور مشاهده نمایید.