خرید ذرت اکراین

قیمت روز ذرت دامی اکراین بندر

این روزها ذرت اکراین طرفداران زیادی پیدا نموده است. قیمت روز ذرت دامی اکراین تحویل بندر امام را می توان با عضویت در کانال تلگرام بازرگانی کهن مشاهده نمود.

نقش زیاد ذرت در جیره های غذایی موجب شده تقاضا برای آن در طول سال به شکل گسترده وجود داشته باشد. بخشی از نیاز مصرف کنندگان از طریق ذرت های داخلی و بخشی نیز از ذرت های وارداتی تامین می گردد.

ذرت های وارداتی موجود در ایران

در بین نهاده های دام و طیور ذرت در کنار جو و سویا بیشترین حجم واردات را به خود اختصاص داده است. کشورهایی نظیر برزیل، روسیه و اکراین از مهمترین وارد کننده های ذرت هستند. اگرچه ذرت های برزیل و روس در مقایسه با اکراین در ایران بیشتر جا افتاده اند اما تقاضا برای ذرت اکراین نیز همواره وجود دارد.

ذرت دامی اکراین

در بحث خرید ذرت دو عامل بسیار مهم است. قیمت و کیفیت. به طور معمول کیفیت ذرت برزیل و روسیه درجه یک تا حدودی از ذرت اکراین بهتر است. با این وجود دلایلی وجود دارد که بسیاری از مصرف کنندگان ذرت علاقه مند به خرید ذرت اکراین هستند.

یکی از این دلایل قیمت مناسب آن به نسبت ذرت برزیل و روسیه است. این اختلاف قیمت در نهایت می تواند برای خریدار به صرفه باشد. همچنین از آنجا که ذرت اکراین در بندر امام ترخیص می شود برای بسیاری از مناطق کشور به لحاظ کرایه از بنادر شمالی هزینه کمتری در بر دارد.