سیلوی ذرت علوفه ای

قیمت روز سیلوی ذرت علوفه ای در تغذیه دام

امروزه سیلوی ذرت علوفه ای در تغذیه دام نقش انکار ناپذیری دارد. قیمت روز این محصول از طریق کانال اطلاع رسانی بازرگانی کهن قابل دریافت است.

امروزه گاوداری های شیری و پرواری، مراکز پرورش گوسفند و حتی شترمرغ به شکل گسترده از سیلاژ ذرت در جیره های غذایی خود استفاده می نمایند. ارزش غذایی خوب، خوش خوراکی و قیمت مناسب علت این استقبال می باشد.

سیلوی ذرت علوفه ای در تغذیه دام

دامداری ها چه صنعتی و چه سنتی به منظور تامین نیازهای غذایی دام ناگزیر به مصرف ذرت علوفه ای هستند. دامداری های صنعتی و بزرگ به سبب مصرف بالا معمولا خود اقدام به سیلو کردن ذرت می نمایند. بسیاری از دامداری ها نیز از شکل بسته بندی شده استفاده می کنند.

سیلوی ذرت علوفه ای بسته بندی

بسته بندی سیلوی ذرت ویژگی ها و مزایای زیادی را همراه خود دارد. از جابجایی آسان و قابلیت نگهداری بالای آن گرفته تا حفظ ارزش غذایی از جمله مزایای سیلوی بسته بندی می باشد. دامداری ها با توجه به نیاز خود می توانند از انواع بسته بندی های 30 کیلوگرمی، 350، 800 یا 1000 کیلویی استفاده نمایند.

قیمت سیلوی ذرت علوفه ای

قیمت این محصول همانند بسیاری دیگر از خوراک های این حوزه با تغییراتی در طول سال همراه است. معمولا قیمت سیلوی ذرت در فصل سرد سال اندکی افزایش می یابد. البته قیمت سیلوی ذرت تحت تاثیر کیفیت نیز هست. کیفیت را می توان در نوع ذرت علوفه ای، دان دار بودن آن، جنس پلاستیک، روش بسته بندی و … جستجو نمود.

سیلاژ های ذرت ارائه شده توسط این مرکز در تمام طول سال به شرط کیفیت به فروش می رسند.