تفاله گوجه

مرکز خرید تفاله گوجه امسال

مرکز خرید تفاله گوجه امسال با چه کیفیتی اقدام به عرضه این محصول نموده است؟ چرا ترکیب این تفاله با جیره پایه از سوی کارشناسان توصیه شده است؟

ارزش تغذیه ای تفاله گوجه

از مهم ترین عواملی که دامداران را به جایگزینی انواع جیره های ارزان مانند تفاله ها به جای بخشی از خوراک های پایه متقاعد کرده اند،  این ویژگی مهم است که قیمت این محصولات به نسبت محصولی که جایگزین آن می شوند پایین تر می باشد. به همین دلیل می توان به خوبی هزینه های تامین جیره را کاهش داد.

کاربرد اصلی گوجه، تهیه رب گوجه فرنگی در کارخانه های تولید رب می باشد. در طی فرایند تولید، ضایعاتی باقی می مانند که با وجود داشتن فیبر بالا و مواد معدنی مفید، دیگر امکان استفاده انسانی ندارند.

این موضوع به این معنی بی ارزش بودن این تفاله ها نیست.

کاربرد مهم دیگری که برای آن در نظر گرفته شده و می تواند از هدر رفت آن جلوگیری کند استفاده از این تفاله در جیره دام و طیور می باشد که می تواند به خوبی آن را غنی تر کند.

ویژگی های مثبت تفاله گوجه در جیره

  • تفاله گوجه  دارای ارزش غذایی معمولی برای خوراک دام می باشد. سطح پروتئین این تفاله نیز متوسط است که می تواند جایگزین بخشی از تامین کنندگان انرژی در جیره غذایی دام و طیور باشد.
  •  نسبت به انواع خوراک های وارداتی مانند گندم و جو از قیمت تمام شده ارزان تری نیز بر خوردار است. این موضوع باعث تاثیر مثبت روی قیمت تمام شده خوراک دام شده که در نهایت منجر به کاهش قیمت محصولات لبنی و گوشتی خواهد شد.
  • این تفاله ارزش غذایی بالایی برای گنجاندن در جیره غذایی گاو دارد.
  • ویژگی خوب تفاله گوجه خوش خوراکی آن است که باعث شده به یکی از محصولات محبوب در جیره دام تبدیل شود.
  • تفاله گوجه سبب افزایش خوراک و در نتیجه وزن گیری سریع تر دام گردد.
  •  تولید گوجه فرنگی در ایران بالا است و کارخانه های متعددی نیز برای فراوری آن در سراسر کشور احداث شده است. به خوبی تفاله گوجه مورد نیاز دامداری های صنعتی در سراسر کشور تامین شده و از این نظر مشکلی وجود ندارد.

مرکز خرید تفاله گوجه امسال

دامداران گرامی می توانند جهت کسب اطلاع تکمیلی از موجودی، آنالیز و نام و کاربرد انواع جیره های معرفی شده، به کانال تلگرامی بازرگانی کهن مراجعه نمایند تا بتوانند با مقایسه و بررسی بیشتر بهترین نوع تفاله را با توجه به نیاز خود تهیه نمایند.

برای خرید و دریافت مشاوره تکمیلی در مورد انواع تفاله های گیاهی و سای جیره ها، با کارشناسان فروش بازرگانی کهن تجارت نیکنام در تماس باشید.