تفاله چغندر
نرخ فروش تفاله چغندر درجه یک امسال

نرخ فروش تفاله چغندر درجه یک امسال در بازرگانی کهن به صورت رقابتی اعلام می شود. چرا توصیه می شود این محصولات برای طیور گزینه مناسبی نیست؟

 استفاده از تفاله چغندر

چغندر قند هنگام ورود به کارخانه شسته و تکه تکه شده و در آب خیسانده می‌ شود زیرا به این ترتیب بیشتر قند آن خارج می‌ گردد.

پس از فرایند استخراج قند، قسمت باقی مانده تفاله چغندر قند نامیده می‌ شود که برای تکمیل جیره دام دامداری های صنعتی محصول مناسبی است.

تفاله چغندر به طور گسترده ای برای گاو های شیرده مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین به گاو ها و گوسفندان پرواری نیز داده می‌ شود.

این فرآورده خوراکی مناسب برای طیور نیست. زیرا ماهیت الیافی دارد و پرندگان نمی توانند آن را هظم کنند.

تفاله چغندر جهت خوراک دام به دو صورت مورد استفاده قرار می گیرد :

تفاله خشک چنانچه همراه با مواد دانه ای مانند بلغور، سبوس و ذرت به دام داده شود ارزش بيشتری در مقايسه با جیره های دانه ای خواهد داشت.

البته باید توجه داشت که هرگز نبايد تفاله خشک را به عنوان تنها ماده هيدروكربنه به دام داد زيرا تفاله خشک تمام ارزش خود را نشان نخواهد داد.

اگر تفاله را با مواد دانه ای مخلوط كرده و در دسترس دام بگذارد مواد دانه ای بهتر جذب خواهد شد و از نفخ شكم دام نیز جلوگيری می‌ شود و در توليد شير بيشتر نيز موثر می‌باشد.

از علل مهم پر ارزش بودن تفاله در دامداری‌ ها این است که وقتی تفاله با مواد دانه ای مخلوط می‌ گردد، دام‌ ها به ميزان بيشتری از غذا های داده شده استفاده می کنند.

این ویژگی باعث ازدياد وزن مداوم و بدون وقفه می‌ گردد.

نرخ فروش تفاله چغندر درجه یک امسال در بازرگانی کهن

قیمت خرید انواع تفاله دامی برای تامین ارزان تر جیره بسیار مناسب است.

انواع خوراک دام و طیور به میزان در خواستی از طریق بازرگانی کهن به سراسر کشور ارسال می شود.

برای اطلاع از روش های خرید با کارشناسان فروش بازرگانی کهن تماس بگیرید.