سیلو ذرت و نیشکر

قیمت روز سیلوی بسته بندی ذرت علوفه ای درجه یک

قیمت روز سیلوی بسته بندی ذرت علوفه ای درجه یک نیز در شرایط نابسامان بازار همانند دیگر خوراک های حوزه دام و طیور بایستی از مراکز معتبر استعلام شود.

سیلو ذرت جزء محصولاتی است که در سال های اخیر از یک ثبات نسبی قیمت برخوردار بوده است. با توجه به فصل برداشت و میزان تقاضا، قیمت سیلو ذرت با یک تغییر منطقی همراه بود.

در سال اخیر اما این روند تغییر قیمت متفاوت بوده است. بر عکس سال های قبل که قیمت سیلو ذرت در تابستان با کاهش روبرو می شد در این چند هفته اخیر با افزایش نیز همراه بوده است. این افزایش قیمت را می توان حاصل افزایش دیگر هزینه های تولید و برداشت دانست.

قیمت روز سیلوی بسته بندی ذرت

با توجه به نیاز فراوان دامداری ها به سیلوی ذرت بالطبع حساسیت برای دسترسی به قیمت روز این محصول خصوصا در شرایط موجود وجود دارد. در تعیین قیمت سیلوی ذرت علاوه بر نوسانات بازار، همچنان کیفیت نیز به شکلی پر رنگ تعیین کننده است.

سیلوی ذرت عمدتا در شهرهای دزفول، مرودشت و مغان عرضه می گردد. قیمت در این شهرها با توجه به نوع بسته بندی، وزن آنها، کیفیت و … متفاوت است.

بسته بندی های دزفول عموما 30 کیلویی و یک تنی و شیراز عموما 100 کیلویی، 300 کیلویی و 500 کیلویی هستند. معمولا قیمت بسته ای کوچک اندکی نسبت به بسته های بزرگ پایین تر است.

قیمت روز این محصول را می توانید از طریق عضویت در کانال تلگرام بازرگانی کهن و یا تماس با کارشناسان این مجموعه استعلام نمایید.