تفاله آلبالو

مرکز خرید تفاله آلبالو امسال

مرکز خرید تفاله آلبالو امسال کیفیت مطلوبی از این تفاله را به دامداری ها عرضه می کند. چرا این تفاله می تواند بخشی از جیره دام و طیور را تشکیل دهد؟

 تفاله باکیفیت در خوراک دام

میزان تولید محصولات کشاورزی و باغی بالا است و به سبب فراوری، ضایعات حاصله نیز زیاد است. زیرا به سبب ویژگی های خاص آب و هوایی، ایران در ردیف یکی از بزرگ ترین کشورهای تولید کننده محصولات باغی در منطقه به شمار می رود.

ضایعات را می توان استفاده کرد؟

انواع تفاله های گیاهی مانند تفاله آلبالو سرشار از مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز دام و طیور است و به خوبی می تواند در خوراک دام  املا پاسخگوی دامداران باشد.

حدود هشتاد درصد از هزینه های جاری را در دامداری ها بخش تامین هزینه خوراک دام تشکیل می دهد و قسمت عمده ای از این جیره را خوارک های دانه ای نظیر گندم و جو شامل می شود که تامین کنند انرژی جیره می باشد.

این خوراک ها به اندازه نیاز داخل کشور تولید نمی شوند و باید تامین بقیه نیاز این محصولات به صورت واردات از سایر کشورها تامین گردد. در حال حاضر نیز با توجه به نرخ متغیر دلار و هزینه های گمرک می تواند اقتصاد دامدارای ها را دچار چالش کند.

دلیل ارزانی تفاله ها را می دانید؟

تولید این ضایعات در داخل کشور صورت می گیرد. با توجه به کارخانجات موجود در داخل کشور و عدم نیاز به واردات، قیمت آن برای تولید کننده به صرفه خواهد بود.

تفاله ها به دلیل دارا بودن مواد مغذی و فیبر بالا می توانند به افزایش کیفیت و بهبود طعم شیر و گوشت دام و طیور کمک کرده و در نهایت موجب بازار پسندی این محصولات شود.

می توان با خرید تفاله آلبالو و افزودن آن به جیره دام و طیور ارزش غذایی آن را بهبود بخشید.

غنی سازی جیره غذایی دام و طیور با افزودن تفاله ها از روش هایی است که توسط کارشناسان این حوزه توصیه شده است.

انواع تفاله ها از خوراک های تکمیلی در تغذیه دام و طیور هستند. این محصولات چه نقش مهم و تاثیر گذاری بر اقتصاد دامداری ها و مرغداری ها ایفا می کنند.

ارزان بودن و دارا بودن مواد معدنی و فیبر از مهم ترین ویژگی های این تفاله است.

مرکز خرید تفاله آلبالو خوراک دام

تفاله آلبالو می تواند نیاز تغذیه ای دام را براورده کند و همچنین به اقتصاد دامداری ها کمک کند.

یکی از مهم ترین دلایلی که دامداران را به خرید تفاله ها ترغیب می کند تازگی این محصول و زودباری آن است.

به منظور اطلاع از نحوه تحویل و قیمت تفاله آلبالو با کارشناسان واحد فروش بازرگانی کهن تماس بگیرید.