کنسانتره گاو و گوسفند

خرید کنسانتره گاو و گوسفند گوشتی ارزان

آیا دامداری ها به دنبال خرید خوراک های ارزان قیمت هستند؟ کنسانتره گاو و گوسفند گوشتی باکیفیت چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

در دامداری های مدرن، کنسانتره یکی از خوراک اصلی در جیره دام به حساب می آید. مصرف کنسانتره می تواند تامین تمام نیاز های غذایی دام را تضمین نماید.

انتخاب قیمت یا کیفیت در خرید کنسانتره

واضح است که دامداری ها به منظور کسب سود حداکثری تمایل دارند که بهترین خوراک را با کمترین قیمت تهیه نمایند. نکته مهم اینجاست که در این صنف نیز افراد سودجو حضور دارند و بعضا اقدام به تولید و فروش کنسانتره هایی می نمایند که نسبت به قیمت آنها اصلا مقرون به صرفه نیستند. به فاکتور مقرون به صرفه نبودن، مضراتی که برای دام هم ممکن است ایجاد نماید، اضافه کنید.

قاعدتا کنسانتره ای بهتر و مناسب است که بیشترین نتیجه را برای دامدار به همراه داشته باشد. یعنی یک خوراک با ارزش غذایی بالا و در عین حال گران قیمت تضمین کننده بهترین نتیجه و بیشترین سود برای دامدار نیست.

کنسانتره دامی با منبع گیاهی

در ماه های اخیر به شدت شاهد افزایش قیمت نهاده های دامی که مواد اولیه و اصلی برای تولید کنسانتره هستند، بوده ایم. طبیعتا افزایش قیمت مواد اولیه به صورت مستقیم بر قیمت کنسانتره نیز تاثیر گذار بوده است.

بازرگانی کهن با همکاری تعدادی از افراد متخصص و با تجربه در حوزه دام و طیور با بررسی مواد اولیه مختلف، اقدام به تولید کنسانتره ای نموده است که ضمن دارا بودن تمامی فاکتورهای سلامت و ارزش غذایی به مراتب بالاتر از کنسانتره های موجود، از قیمت پایین تری نیز برخوردار است.

این محصول علاوه بر قیمت پایین که علت آن مواد اولیه با سورس گیاهی می باشد و ارزش غذایی بالا که علت آن غنی سازی می باشد، به علت پخته شدن از خوش خوراکی بالایی نیز برخوردار است.

برای سفارش و خرید این محصول با ارزش می توانید با کارشناسان بازرگانی کهن ارتباط بگیرید.