تفاله خوراک دام

فروش انواع تفاله زودبار

فروش انواع تفاله زودبار برای داشتن جیره ارزان و باکیفیت است. آیا این قیمت برای خرید توسط دامداری های صنعتی برای افزودن به جیره به صرفه است؟

تامین جیره با تفاله

کیفیت انواع تفاله های گیاهی مانند تفاله سیب، تفاله آلبالو، تفاله چغندر،، تفاله خرما و … سبب شده تا بتوان با افزودن آن ها به جیره، محدودیت تامین برخی محصولات مانند انواع خوراک های دانه ای نظیر گندم و جو و ذرت و …، و قیمت بالای آن ها را تا حدودی در جیره غذایی دام جبران نمود.

  • تفاله ها دارای مواد معدنی و فیبر بالا می باشند.
  • در بهبود کیفیت جیره و ارزش تغذیه ای آن موثر هستند.
  • تفاله ها در بهبود رشد دام و راندمان دامداری ها تاثیر گذار هستند.
  • قیمت تفاله ها ارزان است.
  • تفاله ها نیاز دامداری ها به بسیاری از مواد معدنی و ویتامین ها که به صورت جزئی در جیره مورد نیاز هستند، را مرتفع می نماید.

کارشناسان این حوزه توجه ویژه ای به این ضایعات به عنوان جایگزین های مناسب خوراک های دانه ای دارند.

تفاله ها محصول جانبی صنایع غذایی نظیر تولید آب میوه و لواشک و … می باشد و به دلیل وجود این کارخانجات در داخل کشور می توان این تفاله ها را به قیمت مناسب و به صورت زودبار سفارش داد.

این موضوع با توجه به قیمت مناسب سبب شده تا خرید این محصول مورد استقبال دامداران صنعتی برای افزودن به جیره دام و طیور واقع گردد.

قیمت فروش انواع تفاله زودبار امسال

خرید انواع تفاله زودبار برای داشتن جیره ای ارزان و باکیفیت از سوی کارشناسان توصیه شده است. دامداری های صنعتی سراسر کشور می توانند تفاله ها را سفارش دهند.

برای دامداران تامین خوراک تازه و با کیفیت برای دامداری ها از اولویت ها می باشد. به همین دلیل بازرگانی کهن اقدام به فروش انواع جیره ارزان نموده است.

بازرگانی کهن با ایجاد راه های ارتباطی و در دسترس بودن برای مشتریان سراسر کشور و نیز دیگر کشور ها این امکان را برای متقاضیان فراهم نموده تا بتوانند ضمن تماس با بخش فروش تناژ مورد نیاز خود را از انواع جیره ارزان ثبت نمایند.

می توانید محصول مورد نظر را در حداقل زمان ممکن در محل مورد نظر دریافت نمایید.