فروش جو روس

فروش جو روس و آرژانتین به قیمت دولتی امسال

فروش جو روس و آرژانتین به قیمت دولتی امسال برای تمامی دامداری ها در سراسر کشور امکان پذیر شد. کنترل هزینه ها و خرید هوشمندانه!

فروش جو روس و آرژانتین آن هم به نرخ دولتی می تواند در مجموعه شما یک انقلاب ایجاد کند و یا شنیدنش هیچ تاثیری در شما نداشته باشد.

استفاده از این فرصت فقط بستگی به خود شما دارد.

این موضوع که خرید محصولات با نرخ دولتی خرید های بلند مدت هستند و عموما بین 20 تا 50 روز بارگیری آن ها به طول می انجامد صحت دارد اما این موضوع می تواند با کمی درایت کمترین تاثیری بر شما نداشته و خرید های از این دست را به خرید همیشگی مجموعه اقتصادی دامپروری خود تبدیل نمایید.

اگر شما بتوانید با بررسی های دقیق و تعبیه انبار های مناسب همواره حداکثر از 60 روز قبل از نیازتان خرید را انجام دهید می توانید به سرعت کاهش چشم گیری در هزینه های خوراکتان ایجاد نموده و رشد جهشی در اقتصاد، بهره وری و راندمان کارتان مشاهده نمایید.

جو روس از بنادر شمالی و جو آرژانتین از بنادر جنوبی می تواند انتخاب مناسبی برای آن دسته از عزیزانی باشد که می خواهند بهترین جو را با کمترین قیمت خریداری نمایند و عجله ای در بارگیری ندارند.

*شایان ذکر است که جو روس فوری بار نیز از طریق بازرگانی کهن برای مشتریانی که نیاز فوری به این محصول دارند به فروش می رسد.

نحوه فروش جو روس و آرژانتین

برای خرید این محصولات می توانید با کارشناسان واحد فروش ما در روز های کاری تماس حاصل فرمایید.

فروش جو بصورت عمده و حداقل 16 تن می باشد!