تفاله انگور

قیمت انواع تفاله انگور امسال

قیمت انواع تفاله انگور امسال چه تفاوتی با قیمت خوراک های پایه دارد؟ آیا این تفاله می تواند با جیره های پایه ترکیب شود؟ این تفاله خوش خوراک است؟

تاثیر قیمت تفاله  بر فراورده های دامی

برای دامداری ها تهیه جیره باکیفیت مهم و در اولویت است.

ولی جیره پایه که از  گندم و جو و ذرت و سویا تشکیل شده وارداتی است.

نمی توان جیره های پایه را به طور کامل حذف کرد ولی می توان آن را با تفاله های گیاهی جایگزین کرد که هم قیمت تهیه خوراک کمتر شود و هم کیفیت جیره بهتر شود.

با داشتن جیره ارزان تر می توان قیمت فراورده های دامی را نیز کاهش داد.

نتیجه تحقیقات محققان در مورد افزودن انواع جیره های ارزان مانند تفاله های گیاهی نشان دهنده این موضوع است که خوشبختانه بسیاری از محصولات نظیر تفاله انگور می توانند به خوبی جایگزین بخشی از خوراک های دانه ای باشند.

دامدارای های کوچک در روستاها همیشه بخشی از خوراک دام را از باقی مانده سبزی و میوه ها تامین می کنند. از این رو می توان به این نتیجه رسید که این جایگزینی نگرانی برای سلامت دام و محصولات دامی را به همراه نخواهد داشت.

تفاله ارزشمند انگور

قیمت تفاله انگور نسبت به قیمت ذرت و جو حدودا نصف است. این تفاله ها جایگزین های مناسبی برای این دانه ها می باشند.

تفاله انگور به سبب ارزش تغذیه ای مناسبی که دارد، یکی از افزودنی های مناسب به جیره می باشد.

این تفاله شامل خشک شده چوب، برگ و هسته انگور می باشد و می تواند جایگزین بخشی از خوراک های تامین کننده انرژی گردد.  هیچنین می تواند بخشی از نیاز جیره را به مواد معدنی و مغذی تامین کند.

این تفاله های گیاهی مانند تفاله انگور به سبب گیاهی بودن به خوبی می توانند سلامت دام و طیور را بهبود ببخشند. شاید تا کنون این محصولات را به جیره اضافه نکرده اید.

برای داشتن جیره متنوع و در نهایت سلامت دام و طیور تفاله ها می توانند انتخاب مناسبی باشند.

قیمت انواع تفاله انگور امسال با کیفیت

همان طور که شما می دانید اضافه کردن هر محصول جدید به ترکیبات جیره، یک دوره ای به نام دوره عادت پذیری دارد. این دوره بر اساس طعم، انرژی و خواص محصول جدید ممکن است کوتاه یا طولانی باشد.

به منظور کسب اطلاعات کافی و شرایط افزودن تفاله ها به جیره بهتر است علاوه بر مشاوره از کارشناسان ما با دامپزشک یا مسئول جیره نویسی خود نیز مشورت نمایید.

همچنین برای مشاوره و کسب اطلاعات تکمیلی در مورد انواع تفاله انگور با واحد فروش بازرگانی کهن نیکنام تماس بگیرید.