فروش سویا و ذرت

قیمت سویا و ذرت امروز بندر امام

قیمت سویا و ذرت امروز بندر امام اعلام شد؟ کدام نوع سویا و ذرت برای دامداری و مرغداری ها به صرفه تر است؟ چه مدت بعد از ثبت سفارش بار به دست مشتری می رسد؟

قیمت سویا و ذرت برای دامداری ها و مرغداری ها با توجه به امکان خرید مستقیم از بندر کاهش یافته و خریدی مطمئن و ایده آل را برای ایشان به ارمغان آورده است.

تامین پروتئین و انرژی

کنجاله سویا پروتئین گیاهی مهم برای دام و طیور محسوب می شود.که با توجه به قیمت تا کنون در صدر تامین کننده های پروتئین جیره دام و طیور قرار دارد.

ذرت منبع مهم انرژی بوده و علاوه بر این نقش تامین رنگدانه برای زرده تخم مرغ و گوشت طیور را دارد، که به سبب افزایش آن در جیره این رنگ زیاد تر و به قولی کیفیت افزایش می یابد.

خرید مطئن سویا و ذرت

خرید از بندر توسط شرکت بازرگانی معتبر را می توان خریدی مطمئن و به صرفه برای دامداری و مرغداری دانست!

نیاز به مجوز های خاص برای خرید مستقیم از بندر سبب شده تا این خرید برای مجتمع های اقتصادی دامپروری و مرغداری از دیگر متقاضیان این محصول تسهیل شود.

قیمت سویا و ذرت

قیمت سویا به دلیل اینکه این محصول هم در انبار موجود بوده( بدون نیاز به مجوز) و هم در بندر( نیاز به مجوز برای خرید) متفاوت است.

اما ذرت تنها در بندر برای فروش موجود می باشد.

اگر شما خریدار این دو محصول و دیگر محصولات بازرگانی کهن می باشید می توانید با واحد فروش ما برای اطلاع از قیمت دقیق، مجوز های لازم و ثبت سفارش در ارتباط باشید.