پودر پسته

پودر پسته جهت خوراک دام و طیور

آیا از پودر پسته جهت خوراک دام و طیور استفاده کرده اید؟ این محصول جهت استفاده در جیره های غذایی باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

شاید در نگاه اول نتوان تصور کرد پوست پسته را بتوان در خوراک دام و طیور استفاده نمود، اما تجربه سال های اخیر نشان می دهد بکارگیری این محصول می تواند از جهات مختلفی برای دامدار سودمند باشد.

انواع پوست پسته

با توجه به انواع مختلف پسته موجود در کشور طبیعی است که پوست آن نیز در انواع مختلفی باشد. پوست پسته به صورت کلی به دو نوع پوست پسته کارخانه ای و پوست پسته معمولی تقسیم می شود. اگرچه پوست پسته کارخانه ظاهری بهتر و در نتیجه قیمت بالاتری دارد اما پوست پسته معمولی نیز برای آسیاب و استفاده در خوراک دام و طیور بسیار مناسب است.

پوست پسته جنگلی نوع دیگری از این محصول است. این نوع از پوست پسته به سبب ارگانیک بودن متقاضیان و طرفداران زیادی در حوزه خوراک دام و طیور دارد.

پودر پوست پسته

از آنجا که مصرف پوست پسته به صورت سالم با مشکلاتی همراه است، معمولا آنرا ابتدا آسیاب نموده و سپس در جیره های غذایی به کار می گیرند. مقدار آسیاب شدن با توجه به نوع دستگاه متفاوت است. آسیاب با توری دو معمولا جهت استفاده مستقیم در خوراک مناسب است اما برای استفاده در کارخانه های تولید کنسانتره از آسیاب یک استفاده می شود.

خواص پوست پسته

در نگاه اول قیمت پایین پوست پسته دلیل مصرف این محصول در خوراک دام و طیور به نظر می رسد؛ اگرچه این موضوع صحیح است و پوست پسته می تواند قیمت نهایی جیره را کاهش دهد اما این محصول دارای خواصی نیز برای دام و طیور است. از پوست پسته برای تامین فیبر و کلسیم و همچین نقش پر کنندگی آن در جیره استفاده می شود.

متقاضیان خرید این محصول جهت سفارش پوست پسته سالم و همچنین آسیاب شده می توانند با کارشناسان ما در بازرگانی کهن در ارتباط باشند.